Postup při reklamaci
Chápeme, že vyřizování reklamace je pro zákazníka poměrně nepříjemná záležitost, a proto se snažíme celý proces reklamace maximálně usnadnit, zkrátit a vše řešit ke spokojenosti zákazníka. Při vyřizování reklamací se snažíme našim zákazníkům vycházet maximálně vstříc, k čemuž nám pomáhá sdělení relevantních informací.
Postup uplatnění reklamace
Pro zjednodušení a maximální přehlednost je proces reklamace uplatňován prostřednictvím níže nabízeného formuláře. Při uplatnění reklamace doporučujeme použít následující postup:
- Zákazník nejprve stáhne, vytiskne a pečlivě vyplní reklamační formulář, který je k dispozici níže. Tento formulář obsahuje všechny důležité informace, které jsou nezbytné pro bezproblémové vyřízení reklamace.
- Abychom Vás mohli snadno kontaktovat, potřebujeme znát Vaše kontaktní údaje.
- Závadu prosím specifikujte co nejpodrobněji. Od kdy, v jakém zařízení a za jakých okolností se vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení. V případě potřeby můžete k formuláři připojit fotografie či nákres podle vlastního uvážení.
- Vyplněný formulář je třeba opatřit podpisem.
- V případě zasílání zboží doporučujeme tištěný formulář přibalit.
- Pokud chcete odeslat jen samotný formulář, můžete ho naskenovat a odeslat e-mailem na adresu obchod@profi-roll.cz, nebo v tištěné podobě na adresu Profi-Roll s.r.o., Olivova 224/108, 251 01 Říčany.
- Při zasílání zboží je kupující povinen zabalit zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení.
Reklamační formulář
Stáhnout formulář